Advarsel

JUser: :_load: Kan ikke laste bruker med id: 67

Årsmelding 2005

icon Årsmelding 2005 (212.78 kB)
Last ned  Last ned "Regnskap 2005" 224.61 Kb
Last ned  Last ned "Revisjonsberetning 2005". 351.90 Kb

Artikkelen er mer enn to år gammel. Ting kan ha endret seg.

pdf Framtiden i våre hender økte i fjor medlemstallet med mer enn 700, og hadde ved årsskiftet 20 850 medlemmer og abonnenter.
pdf  Årsmelding 2005 (212.78 kB)
pdf  Last ned "Regnskap 2005" 224.61 Kb
pdf  Last ned "Revisjonsberetning 2005". 351.90 Kb

Toårsplanen som ble vedtatt i 2004 har vært styrende for virksomheten, og målene som ble skissert i planen er i stor grad oppfylt. Framtiden i våre hender produserte en rekke nye utredninger og faktaark på våre kjernetemaer, og hadde større grad av kontakt med politikere og beslutningstakere enn tidligere år. Vi oppnådde økt synlighet i mediene i året som gikk, og besøkstallene på våre nettsider er i stadig økning. Norwatch produserte flere saker enn foregående år, og økte interessen i form av besøkende på nettsidene, m.m. Folkevett utkom med 6 nummer i henhold til planer, og fortsatte veksten i annonseinntektene. Fredskorpsprogrammet med Nepal ble videreført. Det ble opprettet to nye lokallag i perioden, og aktivitetsnivået i lagene og blant de frivillige er økende og av stor betydning for organisasjonen. Det ble avholdt landssamling i Oslo i oktober. Vi implementerte ny grafisk profil våren 2005, etter et godt og fruktbart samarbeid med profesjonelle hjelpere.

pdf Årsmelding 2005 (212.78 kB)
pdf pdf Last ned "Regnskap 2005"224.61 Kb
pdf pdf Last ned "Revisjonsberetning 2005" 351.90 Kb